2011. szeptember 28., szerda

Az első vásár

Most én szeretnék egy kis segítséget kérni...
Elhívtak árulni a szombathelyi CON-ra, ami november 19.-én lesz. Előreláthatólag ez össze is fog jönni, szóval hacsak a szervezők le nem mondják, én bizony ott leszek, és kínálgatni fogom az ékszereim az érdeklődőknek.
Viszont... Én még soha nem voltam semmilyen vásáron, ez lesz az első, hogy így fogok árulni. Tudnátok valami tanácsot adni? Van, akinek már van benne tapasztalata? Mit ajánlotok, miket tegyek meg így élőben, hogy kelendő legyen az áru?:D

Mind mindig, most is az önbizalomhiány a gond... Pl. mikor kirakok egy licitet az oldalamra, arra gondolok, milyen ciki lesz, ha senki nem licitál. Ugyanez van ezzel a vásár témával is. Mi lesz, ha ott fogok állni az asztalkámnál, és senki egy darab ékszert nem akar majd venni tőlem? Persze ideje lenne felfogni, hogy szeretitek a munkáimat, és szívesen szereztek be egy-egy darabot... És sokszor tudom is ezt, de néha mégis kétségeim támadnak, de szerintem ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy egy ember ne szálljon el magától.:)

De most nem is ez a lényeg, a lényeg az, hogy ha van bármilyen tanácsotok, mi mindent vigyek, milyen jó reklámot csináljak magamnak, akkor azt mondjátok!:D Nem vagyok egy elveszett csaj, vannak ötleteim, de azért szívesen fogadom a tieiteket is.:)

8 megjegyzés:

  1. Krisztike :)
    Szerintem SEMMI okod aggodalomra! Én úgy gondolom erre a vásárra a hozzád hasonló érdeklődésű fiatalok fognak kilátogatni :) Szerintem csoda lesz, ha marad Nálad bármilyen áru is :) Ha tartod az áraid, amikkel a neten is árulsz, tutira nem lesz gond :)
    Nagyon sok sikert kívánunk Neked, szerintem jó tapasztalataid lesznek :) Egyébként Te Magad is egy feltűnő egyéniség Vagy, én már csak azért is megnézném a standod, hogy egy ilyen szép kék hajú lány mit árul :))

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Gyurmaniaval! Semmi problémád nem lesz,mert szép, igényes, kreatív és mutatós dolgokat csinálsz.Tedd be a kedvenc zenéidet és kezdj el válogatni megérzésre az ékszereid közül.Mindegy, hogy mihez nyúlsz, csak jót választhatsz ;)

    VálaszTörlés
  3. Csak annyit, hogy drukkolok, hogy jól sikerüljön a vásárod, és nagyon sok sikert kívánok! Biztos vagyok benne, hogy extranépszerű leszel! Olyan kár, hogy Szombathely messze van.

    VálaszTörlés
  4. Kiálts, hogy Ékszereket vegyeneeeeeeeeek. :D:D:D:D:D hú ezen milyen jót nevettem :D:D Csak így elképzeltem. :D Szerintem is nagy sikert aratsz majd, mert tényleg szép dolgokat csinálsz, és a kép amit feltöltöttél face-re is hogy az állványokon vannak az ékszereid, szépen elrendezve, az is figyelemfelkeltő, meg legalább az is mutatja, hogy igényes vagy, szóval semmi okod aggodalomra mosolyogj!!!! Eszti voltam, és nincs tapasztalatom. De semmiképp ne kiabálj, hogy "ékszer van eladóóóóóóóóóóó" :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  5. Majd mindenre azt mondom, hogy OCCÓ ÖCCÁ! XD

    VálaszTörlés
  6. szia, tudok neked tanácsokat adni más részről is ha írsz nekem egy privit
    rizsart.co.cc@gmail.com de ezek olyanok amiket csak úgy érdemes leírni :D

    VálaszTörlés
  7. kiabáld hogy ócóó öcáá,egy darab öcá többdarab ezer :D
    de egyébként szerintem sem lesz baj,voltam már ilyen vásáron és ha adhatok egy tippet akkor az az,hogy egy kis kosárba tegyél apróbb kütyüket pl süti mobildisz vagy ilyesmi,amiből sok van és kicsi.Az embeek tapasztalatom szerint szeretnek "turkálni" az ilyen kihelyezett kis kosérban,mint egy kincskeresés :D
    Stella ^^

    VálaszTörlés