2011. szeptember 18., vasárnap

A játék előestéjén...

Hurrááá, holnap játék:)
Kb. este 8 körül fogom kihirdetni, remélem már várjátok.^^, Én már nagyon várom, igazán csinos kis felhívást készítettem hozzá.:D

Addig is szeretném, ha aktivizálnátok magatokat, bár tudom, hogy minden blog kezdete nehéz (bizony, van ám privát blogom, amit már vagy 3 éve írok, szóval tapasztalt vagyok a témában...:), de ti is beláthatjátok, hogy csak úgy tudom az igényeitekhez alakítani, ha segítetek nekem ebben. Szóval még mindig kérem, hogy írjátok le, hogyha esetleg valamiről szeretnétek, hogy írjak, valamiben segítséget adjak egy-egy bejegyzésen keresztül, valamilyen tanácsot szeretnétek esetleg (kezdő alkotók, vagy bárki)... Vagy indítsak valami rovatot, ami érdekelne titeket...

Az már biztos, hogy 'kedvenc alkotóim' rovatom lesz.:) Aztán a többi még elválik, ezért várom a segítségeteket.:)

6 megjegyzés:

  1. Én személy szerint örülnék, ha adnál tippeket, hasznos tanácsokat kezdőknek. Illetve örülnék, ha ékszerek elkészítését mutatnád be lépésről lépésre képekkel, ha valakinek kedve támadt (nekem) megpróbálkozni hasonlóval! :)
    Remélem használható! :D

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az előttem szólóval.
    Már én is akartam ezt javasolni.

    VálaszTörlés
  3. Veprik Brigi : Nagyon jó lenne ez igaz!! énis szeretek kreatívkodni ( rajzolok és festek napi szinten )
    és ezt is nagyon szivesen kipróbálnám. mert szólinapi ajándéknak vagy más ünnepre nagyon óó egyedi ajándék lehetne..:D

    VálaszTörlés
  4. Én is egyet értek az előttem szólókkal, csa én pofátlanságnak tartottam mondani, mert így ugye valaki konkurenssé válhat, mondjuk én is csinálok ilyen kis baba dolgokat, de nem olyan szinten, mint te, meg általában magamnak vagy ajándéknak valamilyen alkalmakra. Amúgy szörnyen édes ez a kép. *.* Oláh Eszter voltam! (:

    VálaszTörlés
  5. Szerintem ő még nem áll készen erre, hogy megossza velünk egy pár ékszer elkészítésének lépéseit, mert fél, ha valaki tudja, hogy hogyan kell elkészíteni egy ékszerét el fog pártolni tőle és neki ugye kell a sok ember aki nyalja a seggét, ettől van olyan nagy arca. Na nem is pofázom többet, csak ezt el kellett mondanom.

    VálaszTörlés
  6. Elnézést valamit kihagytam (előző vagyok)
    Ő most ezt úgy fogja venni, hogy én irigy vagyok rá és féltékeny a sikereire, hát nem.

    VálaszTörlés