2011. szeptember 19., hétfő

JÁTÉK

Szeretnél nyerni egy virágos ékszert Zizouportaja-tól, vagy tőlem?

Ha igen, nincs más teendőd, mint:

1. Lájkold mindkettőnk oldalát facebookon!
https://www.facebook.com/zombieyanoskreativ
https://www.facebook.com/pages/Zizouportaja/137975616287076

2. Ha ez megtörtént, oszd meg ezt a blogbejegyzést az üzenőfaladon.

3. Írj IDE (a blogba) egy kommentet, ha mindez megtörtént.

4. Figyeld vasárnap este a blogot vagy a facebook oldalainkat, hogy megtudd, nyertél-e.:)

Játék vége: 2011. szeptember 25. 21:00

Nyeremények:
Zizouportaja - cseresznyevirágos gyűrű
ZombieLand - rózsaszín rózsás fülbevaló, swarovski gyöngyökkel, bronz ruhácskával

A feltételek teljesítését ellenőrizni fogjuk, anélkül senki sem nyerhet!!! Tartsd be a szabályokat kérlek.:)

163 megjegyzés:

  1. Megosztva! :) Like-olva! :)

    VálaszTörlés
  2. megosztottam, lájkoltam :) nagyon szépek a nyeremények ;)

    VálaszTörlés
  3. megosztva :3 nagyon szép mindkettő ékszer *-*

    VálaszTörlés
  4. Megosztva, figyelem... :)
    (Cornelia Fogas)

    VálaszTörlés
  5. kész!:) Nagyon szép nyeremények vannak! Mindkettőnek örülnék! :)

    Gősi Gabriella

    VálaszTörlés
  6. Minden teljesítve! :) Csónó Nikolett

    VálaszTörlés
  7. Megosztva, lájkolva!:)(Szép Veronika)

    VálaszTörlés
  8. Megtörtént. :D Facebook-on név: Niki Macsii Erdei

    VálaszTörlés
  9. kéész. :D nagyon szeretném megnyerni! :D

    (Fülöp Renáta)

    VálaszTörlés
  10. ÓÓóóó~~~ Mindkettő nagyon szép *___* Bár hasonló ruhácskás fülbevalóm van egy másik kedves lány által készítve, de persze a jóból sosem elég :D
    Az első 3 pont megtörtént, a negyedikhez majd vasárnap este rácuppanok a netre :D

    (Szűts Dóri)

    VálaszTörlés
  11. Lájkolva és osztva is :) Tomor Diána

    VálaszTörlés
  12. Megosztva (Donkó Amanda)

    VálaszTörlés
  13. Megosztva..csodás ékszerek *.*
    Adrush

    VálaszTörlés
  14. Megosztva! Lájkolva! Szuper nyeremények :)) Vank Melinda

    VálaszTörlés
  15. kééész minden :))) gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
  16. megosztva lájkolva köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  17. Megosztva!

    (Herczegh Eszter)

    VálaszTörlés
  18. Megosztva, like-olva. :)

    Purple_Unicorn

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Játszom :) Nagyon tetszenek az ékszerek.

    VálaszTörlés
  21. Megosztva :)Lajos Linda

    VálaszTörlés
  22. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  23. megosztva, lájkolva (Kiss Adrienn)

    VálaszTörlés
  24. Megosztva, like-olva.

    VálaszTörlés
  25. osztva :D Illés Alexandra

    VálaszTörlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  27. megosztva;)
    gyönyörű..
    első látásra megszerettem *-*

    VálaszTörlés
  28. megvagyok mindennel :) (Németh Andi)

    VálaszTörlés
  29. megosztva,lájkolva :)
    Petraa Gergely.^^
    facebookon Pöti Gergely:$

    VálaszTörlés
  30. lájk,megosztva :D szépek lettek :)
    Simon Orsolya

    VálaszTörlés
  31. Megosztva és lájkolva! =) (Donkó Amanda)

    VálaszTörlés
  32. bocs h 2× küldtem el csak az elsőt nem írta ki nekem :SSS bocs még1szer (Amanda)

    VálaszTörlés
  33. Lájkolva, megosztva. ^w^ (Kalocsai Petra)

    VálaszTörlés
  34. Lájk lájk lájk csak így tovább :D
    vivi guba

    VálaszTörlés
  35. Minden feltétel teljesítve! :) Ági Galgóczi néven. :)

    VálaszTörlés
  36. Készen van :)
    [Viky Rfai]

    VálaszTörlés
  37. megosztva, nagyon szépek :) (Kasza Alexandra)

    VálaszTörlés
  38. Nagyon szépek ^^ :) / Bagi Alexandra néven megosztva /

    VálaszTörlés
  39. Megosztva :3 ( Saliga Annamária)

    VálaszTörlés
  40. Lájkolva-megosztva:)
    De,mivel az én profilomat csak ismerősök nézhetik meg ezért lefényképeztem,biztos ami biztos:)
    http://www.myimg.de/?img=Nvtelen26cac2.jpg

    Üdv.: Ivanics Evelin

    VálaszTörlés
  41. megtörtént :) (Garai Erzsébet)

    VálaszTörlés
  42. Megosztva:http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=285523368139966&id=1345298413
    Likeolva Nora Piros néven :)

    VálaszTörlés
  43. Megosztottam.
    Zömbik Mónika néven vagyok fent facebookon.

    VálaszTörlés
  44. megosztva :)))))

    VálaszTörlés
  45. Szeretnék nyerni. Játék megosztva.:)

    VálaszTörlés
  46. megosztva (Vida Anit)

    VálaszTörlés
  47. Megosztottam :) (Borbély Roberta)

    VálaszTörlés
  48. Minden teljesítve. :)
    Gyönyörű mindkettő.
    ( Dóri Bazsó )

    VálaszTörlés
  49. Feltételek teljesítve. :)
    (Diána Stiller)

    VálaszTörlés
  50. Lájkolva és megosztva.

    Tetszenek a nyeremények:)

    VálaszTörlés
  51. Megosztva! Lájkolva! Szuper nyeremények :))

    Szeretnék nyerni a kedvesemnek:)

    VálaszTörlés
  52. Kurucz Marianna
    Lájk s osztva :)
    Szépségesek :)

    VálaszTörlés
  53. Nagyon szépséges nyeremények!!!!:)

    Lájkolva és megosztva:)

    VálaszTörlés
  54. megosztva :)

    VálaszTörlés
  55. Megosztva. (Sas Tünde)

    VálaszTörlés
  56. Megosztva, szeretnék játszani. :)
    Rabi Ildikó

    VálaszTörlés
  57. szintén megosztva:)

    VálaszTörlés
  58. Megosztva :D
    Miszlay Anett :D

    VálaszTörlés
  59. Megosztva:)
    (Tóth Andi)

    VálaszTörlés
  60. Megosztva és lájkolva:)
    Dékán Daniella:)

    VálaszTörlés
  61. megosztva (Kotó Andrea) ^^

    VálaszTörlés
  62. megosztva.
    Csont Boglárka.:)

    VálaszTörlés
  63. Megosztottam ^^ (Bezzeg Petra)

    VálaszTörlés
  64. Megosztottam:)
    Nagyné Pónya Anita

    VálaszTörlés
  65. Megosztva, likeolva. Izgatottság kellő fokon, nyálcsorgatás a nyereményekért elérve. :DD
    (Pári Zsófia)

    VálaszTörlés
  66. megosztva:) remélem sikerül nyerni :P
    Marcsa Fanni

    VálaszTörlés
  67. Szépek, bnőm örülne neki:) Megosztottam Csóra István

    VálaszTörlés
  68. Lájkolva ,megosztva :)

    VálaszTörlés
  69. Megosztottam :) (Holló Rita)

    VálaszTörlés
  70. A küldetés teljesítve :P ^^
    Várom a vasárnapot :) !

    VálaszTörlés
  71. megosztottam, és remélem egyszer végre mellém szegődik a szerencse :D csodásak a nyeremények :)

    VálaszTörlés
  72. Completed - Ki nem hagynám :)
    andzse@citromail.hu

    VálaszTörlés
  73. minden kész! Csizmadia Tünde

    VálaszTörlés
  74. megosztva^^ (Zsuzsi)

    VálaszTörlés
  75. kész :D (Kasza Petra)

    VálaszTörlés
  76. Énisénisénis!!! :) (Horváth Évi)

    VálaszTörlés
  77. Megosztvaaaaaa. nagyon szépek *.*

    VálaszTörlés
  78. Like-olva, megosztva és remélem meg is nyerem :D

    VálaszTörlés
  79. kééész:) /Kecskeméti Zsani/

    VálaszTörlés
  80. likeolva, megosztva
    Nagy Bettina
    facebook: Bettina Tina Nagy

    VálaszTörlés
  81. én is jelentkezek.. nagyon szépségesek :)

    VálaszTörlés
  82. megosztva! :)
    Varga Orsolya
    fb.: Orsolya Lona Varga

    VálaszTörlés
  83. Megosztottam, lájkolva már réges-régen mindkét oldal! fb: Benkőné Mónus Ágnes

    VálaszTörlés
  84. megosztvaa ;)
    facebook: Németh Vivien

    VálaszTörlés
  85. Megtörtént az osztás. :) Ha kell fb-n a nevem: Kocsis Tünde.

    VálaszTörlés
  86. Megosztottam :) facebook nevem: Jávorka Brigitta

    VálaszTörlés
  87. Nagyon szépek a nyeremények! :) Facebookon megosztva! :D Üdv: Mikó Ildikó

    VálaszTörlés
  88. Lájkolva,megosztva :) :)
    facebook: http://www.facebook.com/ramykah

    VálaszTörlés
  89. Nagyon jó cuccokat csináltok.és édesek a muffinok a háttérben >:]

    VálaszTörlés
  90. megosztottam face-en, ill. pluszba lájkoltam Zizouportaja oldalát is. (Zombiyanos oldalát már rége(bbe)n lájkoltam :D)

    [Rubin Mónika voltam.]
    http://www.facebook.com/himynameismonica/posts/291518630863187

    VálaszTörlés
  91. Timi Tóth: megosztottam :P

    VálaszTörlés
  92. sikerült :) http://www.facebook.com/profile.php?id=675589301&viewas=100000686899395&returnto=profile&sk=wall

    VálaszTörlés
  93. osztva:) és már régóta lájkolva^^

    VálaszTörlés
  94. Megosztottam!

    Tóth Edina
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000116021562

    VálaszTörlés
  95. Lájkolva, és megosztva, és nagyon remélem nyerek is ;)

    VálaszTörlés
  96. megosztva :) nagyon szépek, szeretném Széles Anett

    VálaszTörlés
  97. Megosztva, lájkolva (remélem most már megjelenik)
    Perjési Brigi

    VálaszTörlés
  98. Kész minden! :) Csodaszépek! :o)
    Nagy Erzsébet :-)

    VálaszTörlés
  99. Nem ment el a kommentem??? Pedig lájk és komment is volt. Na most talán!

    ( Bálint Tünde, másodszor? :S)

    VálaszTörlés
  100. Hát, ezek szerint nem.:S Meg olyanokat is látok, hogy "A bejegyzést eltávolította a szerző." Azt sem tudom, hogy tényleg eltávolította a kommentelő, mert rájött, hogy mégsem akar nyerni, vagy a rendszer szar:D

    VálaszTörlés
  101. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  102. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  103. hm. Nehézkes ez a blogosdi, de hetedszerre is megpróbálom, a Leirer Bianka facebokon: Kócos Bence :)
    Bocsi a dupla kommentért!
    Az előzőt törlöm is, ha ez elment végre :)

    VálaszTörlés
  104. Küldetés teljesítve. Várom a sorsolást. :) Köszi a lehetőséget! Varga Stella

    VálaszTörlés
  105. Minden megvolt, izgulás megkezdve :)

    VálaszTörlés
  106. Lájkoltam, megosztottam: Linda Gr néven.

    VálaszTörlés
  107. Megosztottam és köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  108. megosztva [:
    /Szép Diána/

    VálaszTörlés
  109. Lájkolva a két oldal és megosztva a bejegyzés! =)

    VálaszTörlés
  110. Jujj, megtörtént!!
    Horváth Nelli :)

    VálaszTörlés
  111. Szia!

    Lájkoltam mindkét oldalt Nagy Regina néven.
    Megosztottam a blogbejegyzést.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  112. Lájkolva és megosztva:) <3

    VálaszTörlés
  113. Minden teljesítve :))

    VálaszTörlés
  114. megosztva:)
    /Nikandish Ariane/

    VálaszTörlés
  115. megosztottam, nyerni akaroook :)))

    VálaszTörlés
  116. Minden teljesítve^^ Várom a sorsolást :P

    VálaszTörlés
  117. Megvan minden :DD

    VálaszTörlés
  118. Megosztottam,lájkoltam és most szoríítok!^^

    VálaszTörlés
  119. Kész osztva, lájkolva, már naon váromm... ^^ :)) <3

    VálaszTörlés
  120. akaroom *-* az a gyűrű meseszép : o

    VálaszTörlés
  121. Csajok, aki névtelenül ír, és nem írja alá, azzal nehéz lesz bármit is kezdeni.:S

    VálaszTörlés
  122. Megosztva :)

    VálaszTörlés
  123. Teljesítve, szeretnék én is játszani! :)
    Üdv:
    Főző Lászlóné

    VálaszTörlés
  124. gyönyörű dolgokat készítesz...és ezért a mostani ékszerért is oda meg vissza vagyok...<3:)
    Perei Glória

    VálaszTörlés
  125. "akaroom*-* az a gyűrű meseszép: o" ala Görög Vivien

    VálaszTörlés