2011. október 8., szombat

zombieLand Halloween játék:)

Halloween Játék!:)
Szeretnéd megnyerni valamelyik ékszert a 7 közül?
1. Szellemes medál, sötétkék organza láncon
2. Csúnya pókos gyűrű:D
3. Mókás, denevéres lógós füli:)
4. Csontvázas bedugós füli
5. Aranyos szellemes bedugós füli
6. Koporsós lógós füli
7. Tökös mobillógó

Ha a válaszod IGEN, akkor íme a teendőid:
1. Lájkold az oldalam facebookon: ZombieLand
2. Oszd meg ezt a bejegyzést az üzenőfaladon facebookon, hogy játékra invitáld az ismerőseid is!:)
3. Ha mindezzel kész vagy, írd meg kommentben, hogy melyiket szeretnéd megnyerni.:) IDE A BLOGBA KELL ÍRNI, NEM FACEBOOKRA! Csak az vesz részt a sorsolásban, aki IDE ír.

Fontos: Ha névtelenül írsz, írd oda a neved a kommented végére, különben nem tudsz részt venni a játékban!

Tőletek függ, hogy hány ékszert sorsolok ki a hétből. Minél többen játszotok, annál többet.:)

Játék vége: 2011. október 14.

234 megjegyzés:

  1. a négyes tetszik, minden kész Oláh Eszti voltam (:

    VálaszTörlés
  2. 4. Csontvázas bedugós füli nagyon tetszik ^^ Őt választanám :)
    /Handler Nikoletta Andrea - facebook/

    VálaszTörlés
  3. oldalad már régebben lájkoltam, a játékot megosztottam.. :) és.. Rubin Mónika vagyok.

    VálaszTörlés
  4. Szia.Lájkoltalak Gulyás Nikolett néven,megosztottam a játék felhívását :) nehéz választani,mert mind gyönyörű,de legyen a denevéres füli ^^

    VálaszTörlés
  5. megosztottam, és az 5öst szeretnéém ^^
    Németh Andi

    VálaszTörlés
  6. hoppá: Rubin Mónihoz (hozzám :D) még annyit, hogy a 3-ast választanám :)

    VálaszTörlés
  7. A 4. tetszik :)) (Kupsza Anna zsizsi)

    VálaszTörlés
  8. megosztva! én a denevéres fülbevalót szeretném :))

    VálaszTörlés
  9. A szellemes medált szeretném :) és megosztva.
    Kulcsár Viktória

    VálaszTörlés
  10. Nehéz a választás, mert mindegyik ékszer nagyon imádni való, de azt hiszem, a szellem medál tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  11. Jack-es füli tetszik.. :) Szépek, szuper /Talata Nikoletta/

    VálaszTörlés
  12. Megosztva! :)
    Az 5. szépséget kérném, szellemes fülbevaló.
    Judit Gulyás :é

    VálaszTörlés
  13. megosztva, 5ös-szellemes bedugós füli *-*

    VálaszTörlés
  14. lájkolva, megosztva, a 3-as számút szeretném megnyerni. :) Fekete Kati

    VálaszTörlés
  15. Valamiért nem ment el a kommentem,legalábbis nem látom,de osztva,és a szellemes nyakláncot szeretném megnyerni! :)

    VálaszTörlés
  16. Osztva.Lájkolva.Szellemes medált szeretném*.*
    -Facebook:Halász Dorina Dedi-

    VálaszTörlés
  17. Dávid Anna

    shared :)
    5. Aranyos szellemes bedugós füli

    VálaszTörlés
  18. osztva :) 4-est választanán és Pintér Ildikó voltam

    VálaszTörlés
  19. Szellemes nyaklánc tetszik.(Galló Zsófia)

    VálaszTörlés
  20. A szellemes bedugós fülit szeretném megnyerni! :)
    És osztva!

    VálaszTörlés
  21. ELSŐŐŐŐT szeretném*-* nagyon ari^^ (Stuckheim Zsuzsa)

    VálaszTörlés
  22. Nagyon-nagyon tetszenek!!!! :)
    Kedvencem a 7. :D /Lukács Ágota/

    VálaszTörlés
  23. Az 1-es szellemet szeretném :)

    Herczegh Eszter

    VálaszTörlés
  24. négyes és kollerits eliza voltam :)

    VálaszTörlés
  25. a négyest választanám én is :) Nagy Bettina vagyok :)

    VálaszTörlés
  26. lájk,megosztva,4-est szeretném :)

    VálaszTörlés
  27. Minden kész. ^^ Szellemes bedugós fülbevalót szeretném. (Pári Zsófia)

    VálaszTörlés
  28. Megosztva, nekem mindegyik tetszik, bármelyiknek örülnék, de leginkább az 1,3,5,6,7 közül örülnék valamelyiknek :) Cecca Maca

    VálaszTörlés
  29. Az elsőt szeretném.

    Miklós-Szabó Mónika

    VálaszTörlés
  30. hosszas gondolkozás utána a szellemes nyaklánc mellett döntöttem ...
    (Könye Rita)

    VálaszTörlés
  31. Osztva, lájkolva , és a szellemes fülit az ötöst.*-* Kovács Petra

    VálaszTörlés
  32. denevéreset szeretném.:) facebookon Szabó Bea vagyok.

    VálaszTörlés
  33. 3-as denevéres. =)
    Bubcsó Tímea

    VálaszTörlés
  34. az ötöst.
    annyira aranyos.! *-* :]

    VálaszTörlés
  35. megosztva :)
    az 5-öst szeretném megnyerni *__*
    (Szabados Melinda)

    VálaszTörlés
  36. Megosztottam! :D
    És az ötödiket választom.*-*
    [Korpos Viktória]

    VálaszTörlés
  37. nekem az 5 és a 3 tetszik de ink a 3-t szeretném =)..( Palócz Bea)

    VálaszTörlés
  38. A bal felsőt szeretném :) Dósa Hajnal

    VálaszTörlés
  39. Szia! :) Én az 1.eset szeretném, a nyakláncot. Pap Juci voltam!:) ( jah és utolólagos köszönöet mégegyszer a győnyőrű gyűrűért és fülcsiért)

    VálaszTörlés
  40. második tetszik haklits mirjana voltam

    VálaszTörlés
  41. Megosztva : ) (Szabó Nikolett) Nekem az 1 és az 5 a favorit : )

    VálaszTörlés
  42. megosztva, és az egyes milyen kis édes *- *
    Tóth Timi :P

    VálaszTörlés
  43. 1 (Király Adrienn)

    VálaszTörlés
  44. Osztva és az 1est választanám^^ Ivanics Evelin

    VálaszTörlés
  45. Megosztva!
    Nekem az 5ös tetszik a legjobban!
    Móricz Szilvia

    VálaszTörlés
  46. Nehéz döntés, mivel mind nagyon jó lett! De mivel csak egyet lehet, legyen az első. :) (Like, megosztás megvolt. :) ) Szapáry Bea voltam.

    VálaszTörlés
  47. Kész is van! :) Nekem az 1. Szellemes medál, sötétkék organza láncon tetszik nagyon! :) (Beke Bernadett)

    VálaszTörlés
  48. 4 (Sági Ágota)

    VálaszTörlés
  49. 5-öst szeretném, az aranyos szellemes bedugós fülit, és Flów Eszenyi voltam :)

    VálaszTörlés
  50. :)) 4. Tóth Emese

    VálaszTörlés
  51. Bíró Adrienn
    Megosztva és az 1-est szeretném :)^^

    VálaszTörlés
  52. szia Kabai Katalin vagyok és a 2-est szeretném:D

    VálaszTörlés
  53. 4. számú bedugós füli novák tünde

    VálaszTörlés
  54. megosztottam, 4-est a csontvázas fülit szeretném :) Spirkó Nikolett

    VálaszTörlés
  55. 1. :) Lajos Linda

    VálaszTörlés
  56. 2 ^^
    ~Ivy Winchester

    VálaszTörlés
  57. 1. Kováts Mercédesz *-*

    VálaszTörlés
  58. Aranyos szellemes bedugós füli :) Annyira édes :)
    Vank Melinda

    VálaszTörlés
  59. 5,6 Lencse Fannii :$

    VálaszTörlés
  60. Osztottam!
    A nyakláncot szeretném *.*
    Perjési Brigitta

    VálaszTörlés
  61. 4. Csontvázas bedugós füli tetszik legjobban és Javrik Andrea vagyok

    VálaszTörlés
  62. megosztottam és én is az 1.
    Turi Anna:3

    VálaszTörlés
  63. osztva
    5.aranyos szellemes füli
    Kovács Dóra

    VálaszTörlés
  64. megosztottam
    1-est szeretném
    kincses Szófia*-*

    VálaszTörlés
  65. Mindegyik nagyon tündéri :D De az 5ös az... <3 :D Azt szeretném :)
    Meshie Lily Ross

    VálaszTörlés
  66. Megosztottam és a négyesnek örülnék a legjobban:) Oros Nikoletta:)

    VálaszTörlés
  67. kéész. :ÉÉ a 3.-at szeretnéém. :É Denevér.*.*
    Fülöp Renáta

    VálaszTörlés
  68. Megvolt! A 7-eset szeretném! :) Nagy Fruzsi voltam. :)

    VálaszTörlés
  69. kész. az 5-ös tetszik nagyon!! Czibolya Petra voltam:)

    VálaszTörlés
  70. Fehérvári Zsóka2011. október 8. 6:31

    Megvolt, és a 3-as nagyoon *.*

    VálaszTörlés
  71. a 4-es :DDDD és Gerőcs Kamilla :))

    VálaszTörlés
  72. szintén 4-es Béndek Orsolya

    VálaszTörlés
  73. 4-es Sáli Annamária

    VálaszTörlés
  74. Megosztva! a 4-es tetszik :3
    Hegedűs Tímea

    VálaszTörlés
  75. Megosztva! Az 5-ös a legcukkibb, Baksa Zsófi vagyok :)

    VálaszTörlés
  76. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  77. megosztvaa*.* az 5ös a leghusibb:$ (Boros Tekla)

    VálaszTörlés
  78. Megosztva! :) Török Csilla vagyok és a 3-ast szeretném megnyerni. :)

    VálaszTörlés
  79. Jujj de jóó az 5-ös *-*
    Minden kész :)

    Török Ramóna

    VálaszTörlés
  80. Szia! Felhívás megosztva. :) A 4-est szeretném. Ujvári Nikoletta

    VálaszTörlés
  81. én a pókos gyűrűbe beleszerettem *-*
    és persze megosztottam! :))

    Király Alexandra

    VálaszTörlés
  82. Hahó!

    Megosztottam, az egyest szeretném, de mind nagyon jól néz ki! :) Jávorka Brigi voltam :)

    VálaszTörlés
  83. Szia! Én a 3-ast szeretném:)
    Szentgróti Szabina

    VálaszTörlés
  84. Szia :)
    Megosztottam. Az 5. Aranyos szellemes bedugós fülit szeretném megnyerni. :) facebook: Alexa És Gábor. :)

    VálaszTörlés
  85. Én a koporsós fülbevalót, a 6-ost szeretném megnyerni! Ha kettőért is harcba lehet szállni, akkor a pókos gyűrűért is megküzdenék, ha nem, akkor a 6-os füli csak! :)

    Mind nagyon szép, gratulálok hozzájuk! :)

    Molnár Noémi

    VálaszTörlés
  86. Az 5. kiegészítőt szeretném megnyerni. :)
    Mecs Nikolett

    VálaszTörlés
  87. Lájkoltam,megosztottam és az 5ös szellemes fülit szeretném :) Ja és Borbély Roberta voltam

    VálaszTörlés
  88. szia..lajkoltam es megosztottam+ elkudltem par ismerosomnek hogy szaljanak be :))
    en a pokos gyurut szeretném megnyerni mivel lessz hallowen partynk és illene a ruhamhoz :D
    Cynti Farkas

    VálaszTörlés
  89. 1-es. Minden tőlem telhetőt megcsináltam! Juhúúú

    VálaszTörlés
  90. Szia!
    A tökös mobillógót szeretném :)

    VálaszTörlés
  91. 3-as, deneverés fülik :)
    Lájkolás már egy ideje megvolt, a bejegyzést már osztom is! :)

    Szűts Dóri

    VálaszTörlés
  92. A szellemes nyaklánc a legjobb <3
    L. Dorina

    VálaszTörlés
  93. Szia!
    Szellemes nyakláncot szeretném.:)
    Megosztva.
    Brigitta

    VálaszTörlés
  94. Megosztva. 7-est választom.
    Varga Erika

    VálaszTörlés
  95. az 1.-t vagy a 4.et szeretném(lehet már írtam de nem látom sehol a kommentem=/) Hegedűs Anikó voltam^^

    VálaszTörlés
  96. Nekem az 1-es tetszik!^_^Aranyos!^_^Nagy Enikő voltam!^_^

    VálaszTörlés
  97. Bognár Vanessza2011. október 8. 9:53

    1-es,Szellemes medál.:)

    VálaszTörlés
  98. 3as vagy 5ös:) Ha nyerek, választok:) Köszi a lehetőséget)

    Gősi Gabriella

    VálaszTörlés
  99. Honnan tudjátok, hogy valaki tényleg megosztja-e a bejegyzést?

    VálaszTörlés
  100. 5. Aranyos szellemes bedugós fülit :)

    VálaszTörlés
  101. A 4. bedugós füli szeretném! :)
    Ági Galgóczi :)

    VálaszTörlés
  102. Megcsináltam, a 4-est szeretném, Csontvázas bedugós füli. Facebook-on név: Niki Macsii Erdei

    VálaszTörlés
  103. Kedves Névtelen, először is miért az a kérdés, hogy "honnan tudjátok...?"? Egyedül vezetem az oldalam, tehát nem tudom rajtam kívül kihez intézed a kérdésed.
    Először is: fel sem merül bennem az, hogy valaki akkora paraszt, hogy játszik valamiért, de nem hajtja végre a feltételeket... Valamit valamiért...
    Másodszor pedig: a nyertesek szinte minden esetben facebookon szoktak jelentkezni, ergo leellenőrzöm az üzenőfalát. Ha nincs ott, újra sorsolok. De ilyenre még nem volt példa..

    VálaszTörlés
  104. 4, Fanni Mészáros :)

    VálaszTörlés
  105. Szia! mindent megtettem és a 3. képen lévő fülbevalót szeretném. név: Farkas Fanni Flóra.

    VálaszTörlés
  106. Heló :)
    Nekem az 5-ös tetszik a legjobban.(de a többi is nagyon jó..wow!)

    FBn: Tarcsi Wiki

    VálaszTörlés
  107. Mindegyik nagyon szép! De én a szellemes nyakláncot szeretném! :)
    Varga Sabina

    VálaszTörlés
  108. 5. szellemes füli :) *.*
    Duró Judit / Fb. Judit Duró /

    VálaszTörlés
  109. én az 1-t szeretném:DD
    (osztva)
    Bokor Tünde voltam

    VálaszTörlés
  110. Megosztva, az ötös nálam a befutó!

    Fb: Varga Ibolya

    VálaszTörlés
  111. Megosztottam,és az ötöske tetszik:3
    (Rufus Hainault-facebook)

    VálaszTörlés
  112. Szellemes medál!:)Andrejkovics Edina

    VálaszTörlés
  113. 1,4 vagy 5. mindegy:$:DD
    Petra Gergely

    VálaszTörlés
  114. Én az elsőt szeretném!
    Megosztva! :)
    Báthory Zsófia

    VálaszTörlés
  115. 1 szellemes medál, sötétkék organza láncon.
    Dobos Boglárka

    VálaszTörlés
  116. megosztva, és az 5. szeretném:)

    VálaszTörlés
  117. Fenes Renátó
    Megosztva! Mindegyik!

    VálaszTörlés
  118. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  119. szia! Kész minden :)
    5. Aranyos szellemes bedugós füli - ezt szeretném :)
    Breznyik Judit (az előbbit én töröltem, mert elfelejtettem beleírni a nevem :$)

    VálaszTörlés
  120. hello nekem a 4. meg a 6. tetszik
    Papp Viktória

    VálaszTörlés
  121. Okéés:) Látom ám.:D Nem is értem amúgy, ha valaki törli a kommentjét, miért hagyja benn a rendszer, csak odaírja, hogy "A bejegyzést eltávolította a szerző." Érdekes.:D

    VálaszTörlés
  122. Szia Kriszti!
    Nekem a 2.,a pókos gyűrű jön be nagyon!:)

    VálaszTörlés
  123. Az 5. tetszik, Varajti Krisztina voltam^^

    VálaszTörlés
  124. Iker Virág
    6. Koporsós lógós füli

    VálaszTörlés
  125. Én az elsőt vagy a negyediket szeretném!
    Megosztva! :)
    Mohácsi Évi :D

    VálaszTörlés
  126. Ááá de jól néznek ki!!! :D A 3-as, a 4-es és a 6-os közül bármelyiket elfogadnám ^^ Facebookon Döme Zsófia néven osztom. :)

    VálaszTörlés
  127. Az elsőt szeretném :)

    VálaszTörlés
  128. Baglyas Gabriella2011. október 9. 1:44

    Szia.
    Nagyon tetszenek.
    Am megvan minden és a 4-est szeretném

    VálaszTörlés
  129. nagyon szépeeek! de legjobban az aranyos szellemes fülbevalót szeretném! *_*

    VálaszTörlés
  130. Megosztottam és az 5-öst szeretném...:3

    VálaszTörlés
  131. A RIP-es fülbevalót szeretném.:)

    VálaszTörlés
  132. szia!
    Megosztottam és az 1-est szeretném olyan cuki...:)

    VálaszTörlés
  133. Az elsőt szeretném! :D
    Palásti Maya

    VálaszTörlés
  134. A hetest szeretném. :) Megosztva, lájkolva, meg ilyesmi. :D

    VálaszTörlés
  135. 2. Csúnya pókos gyűrű:D
    Megosztva,lájkolva ;D
    Szabó Brigitta

    VálaszTörlés
  136. hát nekem az 5-ös tetszik:D
    Megosztottam, lájkoltam is:D
    Széles Erika

    VálaszTörlés
  137. 4-es lájkolvaa megosztva. ;)
    Tin Nao Kolozsi - facebook

    VálaszTörlés
  138. az első tetszik! :) az oldaladat már lájkoltam, megosztottam.
    fb: Moncsi Ozsváth

    VálaszTörlés
  139. Minden kész és az első tetszik!:DDD

    VálaszTörlés
  140. megosztva :)
    a gyűrűt szeretném :)
    /Patakfalvi Nóra/

    VálaszTörlés
  141. 5. Aranyos szellemes bedugós füli ^^ - Soós Evelin

    VálaszTörlés
  142. Megosztva. azthiszem az első lesz az :)
    sisák tímea

    VálaszTörlés
  143. 5. *-*

    Babcsán Vanessza. :))

    VálaszTörlés
  144. 6. RIP fülgő
    Dombi Beáta

    -megosztva

    VálaszTörlés
  145. 6.koporsós lógós füli *_______* (Laura Nana Lókodi)

    VálaszTörlés
  146. az 5. tetszik nagyon:) oldal régebben lájkolva , játék megosztva!^^ Bárány Zsófi

    VálaszTörlés
  147. megosztva. : ) és mind annyira jó... az utolsót leszámítva tökmindegy. : )

    Nusi Kovács

    VálaszTörlés
  148. Szia! Megosztva! A Boo szellemet szeretném, vagy Jack-et, teljesen mind1, mindegyik nagyon cuki lett :D

    VálaszTörlés
  149. 1. Szellemes medál, sötétkék organza láncon
    Simola Diána :)
    Tök jó meg a a Boo rajta :D (Y) de mindegyik naon jó (Y) és megosztva :D

    VálaszTörlés
  150. megosztva. és a 4.:D

    VálaszTörlés
  151. nééégyes :) megosztva. Németh Vivien voltam

    VálaszTörlés
  152. Megosztva, 3. és Laura Bartalus voltam :)

    VálaszTörlés
  153. Tíaa Nekobampaiaként én nehezen választok, mert 1. nem nyerek, de mind tetszik xD
    2. mert a halloween az egyik kedvenc időszakom és iszonyat jól sikerült mind..
    de azért a 3-ast választom, mert úgyis az jön a sorban, és habár a 7-es a kedvenc számom, tökfejem már van :D

    VálaszTörlés
  154. Megosztva. Az 5ös a legjobb :)
    varga Zsuzsa
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1226979684

    VálaszTörlés
  155. 5. szellemes fülit szeretném:) Megosztottalak:)

    VálaszTörlés
  156. negyediket szeretném :) Illés Alexandra

    VálaszTörlés
  157. lájkolva,megosztva:D
    az 1-est szeretném:$
    Lengyel Évi voltam:D

    VálaszTörlés
  158. Bármelyiket elfogadnám, de legjobban az 1. tetszik! :)
    Orsolya Lona Varga---fb

    VálaszTörlés
  159. Szia! A szellemes medált szeretném.
    Farkasné Turi Andrea facebook .D

    VálaszTörlés
  160. 3. Denevéres fülit szeretném :)
    Marosi Viktória (facebookon: Victoria Marosi Mana)

    VálaszTörlés
  161. Mindegyik nagyon jó :D De az 5-ös tetszik a legjobban :)
    Szücs Ramóna

    VálaszTörlés
  162. Ide Nekem az 1.es Boo szellemet ^^

    VálaszTörlés
  163. A 4-est szeretném :)
    Tapsonyi Enikő

    VálaszTörlés
  164. 2-est, Pádár Erika

    VálaszTörlés
  165. 5öst szeretném, Széles Anett, osztva :)

    VálaszTörlés
  166. 3 szeretném!!!! Beherovszki Brigitta

    VálaszTörlés
  167. Szija, én a kettest szeretném. Steszkó Barbara!

    VálaszTörlés
  168. Megosztottam~ Mindegyik tetszik, nem tudok választani, de legyen a 3-as :D
    Andy Berdó

    VálaszTörlés
  169. Megosztottam :)
    Nekem a 6. tetszik :)

    VálaszTörlés
  170. Minden kész! A legjobban a tökös mobillógó tetszik :)Meszes Anett

    VálaszTörlés
  171. Megosztottam,bedugós szellem fülit szeretném:)
    Nagyné Pónya Anita

    VálaszTörlés
  172. Lájk, megosztás, és most a komment: pipa! (:
    Nekem mind tetszik, de talán a 4snek örülnék a legjobban! (:

    Kahl Hajni

    VálaszTörlés
  173. 3 7 tetszik hunicsné

    VálaszTörlés
  174. 1. :)
    Nagyon édesek :)
    Csont Boglárka

    VálaszTörlés
  175. 5.
    Krajcsovicz Anna voltam :)

    VálaszTörlés
  176. 4. és Gergely Zsófia

    VálaszTörlés
  177. 5.aranyos szellemes bedugós füli
    lájkolva,megosztva :D
    facebook név: Orsolya Simon

    VálaszTörlés
  178. "3. Mókás, denevéres lógós füli:)"

    Seres Dóra

    VálaszTörlés
  179. Vúú, hát mindegyik tünemény, de én is az ötösre szavaznék.^^
    Chu~, Urszuly Franciska

    VálaszTörlés
  180. Szellemes medál:)
    Szép Veronika

    VálaszTörlés
  181. kész, 2-es választanám, ha nyernék:)
    Enyedi Fruzsi voltam

    VálaszTörlés
  182. Nekem az 5-ös szellemes bedugós fülcsi tetszik! Amúgy nagyon jó mind! Ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
  183. már korábban like-oltam az oldalt, megosztottam a játékot, és az 5-ös számú cuki fülbevalót szeretném megnyerni ^^ (egyébként mind nagyon tetszik, de ha csak 1et mondhatok lehetőségként, akkor ez marad) by Mundrák Regina

    VálaszTörlés
  184. Szia Kriszti!
    Megosztottam a felhívást, írok ide és az ötöst szeretném, ha nyernék!

    Horváth Judit voltam =D

    VálaszTörlés
  185. Megoszva és a 7.-et szeretnéém ^^

    VálaszTörlés
  186. 3. Mókás, denevéres lógós füli:)
    Bodó Zsófi

    VálaszTörlés
  187. Ha tehetném többször is lájkolnám az oldalad:) megosztottam, az 5-ös szellemke a legaranyosabb számomra:D csak így tovább:) (Mindenem A Stílus voltam)

    VálaszTörlés
  188. aranyos szellemes bedugós *-* (remélem, megjeleníti, hogy én vagyok. ha nem, akkor Meme voltam:D)

    VálaszTörlés
  189. osztva :D a 4est szeretném^^

    VálaszTörlés