2011. november 3., csütörtök

A kód neve: ŐZ / JÁTÉK!

Ha szeretnél nyerni egy őzes kitűzőt Magentától, vagy egy habos - swarovski köves gyűrűt ZombieYanostól, csupán néhány teendőd van ennek érdekében:

1. Lájkold a Magenta Világ oldalát: https://www.facebook.com/pages/magenta-vil%C3%A1g/211785868838005
2. Lájold a ZombieLand oldalt: https://www.facebook.com/zombieyanoskreativ
3. Oszd meg ezt a bejegyzést a facebook üzenőfaladon vagy a blogodon. (esetleg mindkettőn:D)
4. Írj egy kommentet IDE!
  • CSAK AZ VESZ RÉSZT A JÁTÉKBAN, AKI IDE ÍR, A BLOGBA! AZ NEM, AKI FACEBOOKRA!
  • Fontos, hogy a kommented ÍRD ALÁ, ha névtelenül írsz, különben szintén nem tudsz részt venni a játékban.
Aki valamelyik feltételt nem teljesíti, az értelemszerűen nem is nyerhet, tehát a nyerteseknél ellenőrizni fogjuk, hogy minden lépést betartottak-e.

Játék vége: 2011. november 9. éjfél
Sorsolás: 2011. november 10.

183 megjegyzés:

  1. osztva.
    Andi Tóth

    VálaszTörlés
  2. Megosztva meg minden más:)
    /Kecskeméti Zsani/

    VálaszTörlés
  3. Kész :) Kollerits Eliza voltam :)

    VálaszTörlés
  4. Likeolva, megosztva. :)
    -Pári Zsófia

    VálaszTörlés
  5. Megosztottam :) Kupsza Anna Zsizsi

    VálaszTörlés
  6. osztva :)

    Sisák Tímea

    VálaszTörlés
  7. megtörént. Oláh Eszti voltam. (:

    VálaszTörlés
  8. Lájk,megosztva :) <3
    -Budai Barbara

    VálaszTörlés
  9. megosztva! nagyon szép mind2 ékszer :3
    Bubnó Beatrix

    VálaszTörlés
  10. Megosztva. *w* Név fb-n: Niki Macsii Erdei

    VálaszTörlés
  11. Megosztottam :)) Judit Gulyás

    VálaszTörlés
  12. lájkolva,osztva :) Opra Tímea

    VálaszTörlés
  13. Megosztva ^^
    Bíró Adrienn

    VálaszTörlés
  14. Nagyon édes mindkettő őzike *.*
    <3 :)

    VálaszTörlés
  15. Itt osztva: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=153962408035359&id=100001170393824
    (Döme Zsófia)

    VálaszTörlés
  16. kész, kész :D
    /Netta Szimonetta Puskás/

    VálaszTörlés
  17. Megosztottam. Spirkó Nikolett

    VálaszTörlés
  18. Osztva :)) Vank Melinda

    VálaszTörlés
  19. Osztva:3
    Maru Kinney

    VálaszTörlés
  20. osztottam!
    Tóth Edina
    edina880831@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. A kód neve ŐZ. XD
    Természetesen megosztva :D
    Szentgróti Szabina

    VálaszTörlés
  22. Megosztva :)
    Pavel Lavra

    VálaszTörlés
  23. megosztva:) Tóth Emese

    VálaszTörlés
  24. megosztva, lájkolva :) Őz! Soós Zsuzsanna

    VálaszTörlés
  25. Na ná, hogy osztva! :) Mind kettő nagyon édes:D!
    -Fülöp Csilla-

    VálaszTörlés
  26. Még csak most találtam rátok de már imádom a dolgaitokat!osztottam!!!!!!!!!
    Klinger-Roskos Szilvia

    VálaszTörlés
  27. Megosztva :'D
    Sebestyén Alexa

    VálaszTörlés
  28. Teljesírve, megosztva:P Csóra István:)

    VálaszTörlés
  29. Megosztva.

    Seres Dóra

    VálaszTörlés
  30. Takács Anna

    Osztva,lájkolva mind2-tő oldal :) Nagyon szépek a művek :)

    VálaszTörlés
  31. Megosztva:)) Nagy Anna

    VálaszTörlés
  32. Minden elintézve ^^

    Csitári Fanni

    VálaszTörlés
  33. Kovács Kamilla Míra2011. november 3. 5:05

    Megosztva!
    széépek!!!*-*
    Gwen

    VálaszTörlés
  34. Feladat teljesítve. (:
    Béndek Orsolya

    VálaszTörlés
  35. Megosztva:)

    Büki Brigitta

    VálaszTörlés
  36. Lájkolva, megosztva. :)

    Palásti Maya

    VálaszTörlés
  37. Minden oké:)
    Sarokné Aczél Krisztina

    VálaszTörlés
  38. Báthory Zsófia ( facebookon : Zsozsiika Báthory )
    Imádom őket :D <3

    VálaszTörlés
  39. Bambi *.*
    szeretném :D : Torma Regina

    VálaszTörlés
  40. Osztva lájkolva, imádom őket *-*
    Vivien Guba

    VálaszTörlés
  41. Megtörtént :)
    /Vörös Kinga/

    VálaszTörlés
  42. Minden kész!:)
    Göröcs Edit

    VálaszTörlés
  43. lájkolva&megosztva =^.^=
    Király Adrienn

    VálaszTörlés
  44. Lájkolva mindkét oldal. :)
    És természetesen osztva a játék is.
    http://www.facebook.com/DynaChii#!/DynaChii/posts/251342868248960

    Stiller Diána

    VálaszTörlés
  45. Completed :) Egyébként örülök, hogy közös játékotok van :)
    Tóth Angéla

    VálaszTörlés
  46. Osztva :)

    Herczegh Eszter

    VálaszTörlés
  47. Megosztottam. :)
    Bazsó Dóri.

    VálaszTörlés
  48. osztva :]
    [ FBn: Akire Sekeb amúgy meg Bekes Erika ]

    VálaszTörlés
  49. Oh, mind a kettő csodaszép! :)
    megosztottam. fb: Orsolya Lona Varga

    VálaszTörlés
  50. megoszottam.
    Fb-nevem: Semmilyen Széni (bújkálok:D)
    az igazi: Póczek Klaudia

    VálaszTörlés
  51. Kész minden! :)
    Varga Sabina

    VálaszTörlés
  52. Megosztva, magentát meg már amúgy is lájkolom :D
    Wolfeh Nora voltam. (:

    VálaszTörlés
  53. Bognár Vanessza2011. november 3. 8:48

    Megosztva :)

    VálaszTörlés
  54. tökjólenne.:))))
    osztottam.
    Kovács Petra

    VálaszTörlés
  55. Megosztva ! Cuki ;D
    /Bukus Lilla/

    VálaszTörlés
  56. Megosztva. :D

    Kasza Alexandra

    VálaszTörlés
  57. Kééésssz ! :DDD

    Fülöp Renáta

    VálaszTörlés
  58. Megosztva Fb-n (Kiss Krisztina néven)

    VálaszTörlés
  59. megosztva ;)
    Csomor Evelin

    VálaszTörlés
  60. megosztottam :))
    (Németh Andi)

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Megosztottam :)
    Üdv,
    Nagy Regina

    VálaszTörlés
  62. Hali!
    Lájkoltam mind2-öt és megosztottam...:3

    VálaszTörlés
  63. Szia!
    Minden meg van...:)

    VálaszTörlés
  64. Szia!

    Megosztva FB-n, lájkolvamind2 oldal Gősi Gabriella néven!

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  65. Szia!

    Feltételek teljesítve.
    Linda Gr

    VálaszTörlés
  66. megosztva :)
    Izsó Alexandra

    VálaszTörlés
  67. lájk,megosztva!:)
    Simon Orsolya

    VálaszTörlés
  68. az oldalak lájkolva már réges-régen a játék pedig megosztva! :)
    Ági Galgóczi

    VálaszTörlés
  69. megosztvaa :33

    VálaszTörlés
  70. Szia!
    Minden teljesítve :)
    Köszi, Menyes Vivien

    VálaszTörlés
  71. megosztva fb-n és stb is teljesítve :)
    császár gabi bogi

    VálaszTörlés
  72. megosztva
    Simon Ilona

    VálaszTörlés
  73. osztva
    /Fridli Zsuzsanna/

    VálaszTörlés
  74. Szia!
    Szeretnék nyerni.:)
    Megosztottam a játékot.
    Üdv:
    Vámossy Brigitta

    VálaszTörlés
  75. Kééész *w* <3
    Annus Mónika

    VálaszTörlés
  76. Teljesítettem a feltételeket :) Facebookon Jávorka Brigi néven vagyok :)

    VálaszTörlés
  77. megosztva! :)
    Izsó Albinné

    VálaszTörlés
  78. megosztva
    Tamás Gréta

    VálaszTörlés
  79. megosztva!!!!!
    Miszlay Anett

    VálaszTörlés
  80. lájkolva, megosztva
    Ujvári Mátyás

    VálaszTörlés
  81. Osztva :)
    Lajos Linda

    VálaszTörlés
  82. megosztva :)
    Bata Nikolett

    VálaszTörlés
  83. Bianca Pupek néven likeoltalak mindkettőtöket, a játékot pedig az oldalamon osztottam meg:
    http://www.facebook.com/pages/Makeup-and-more/226211897430059

    VálaszTörlés
  84. lájkolva, osztva, kommentelve. :D :)

    VálaszTörlés
  85. megosztva fb-n, a habosbabosat szeretném <3

    VálaszTörlés
  86. Megosztottam, nagyon cuki!
    Balázsi Gabriella

    VálaszTörlés
  87. Megosztvaa :)))
    A.Molnár Alíz

    VálaszTörlés
  88. Megosztva (:
    Gerőcz Emőke

    VálaszTörlés
  89. Osztottam
    Farkas Ilona

    VálaszTörlés
  90. Teljesítve minden! (:
    ~Lucz Alexandra

    VálaszTörlés
  91. Nagyon jók.. :D
    Garamszegi Anna

    VálaszTörlés
  92. Nagyon aranyos mindkettő! megosztva :)
    Mikó Ildikó

    VálaszTörlés
  93. Szia nagyon szépek ˇ-ˇ (L)((L) nagyon ügyi vagyol :) megosztva Bátori Alexandra:)

    VálaszTörlés
  94. Likeolva és megosztva.

    Sajti Krisztina

    VálaszTörlés
  95. megosztva,lájkolva
    Adrienn Kiss

    VálaszTörlés
  96. Megosztva, like-olva. :)
    Bea Szapáry

    VálaszTörlés
  97. megosztva likolva: D

    Jánosi Fanni

    VálaszTörlés
  98. Megosztva :)
    Pécsi Flóra

    VálaszTörlés
  99. Ááá, mennyire cuki setasuták :), remélem, az egyik tulajdonosa lehetek, megosztottam, minden teljesítve :))

    VálaszTörlés
  100. Gyönyörűek! :) Osztottam fészen (: Kun Anita voltam

    VálaszTörlés
  101. cukik:)))) megosztva,lájkolva,Mészáros Mercédesz voltam:)

    VálaszTörlés
  102. Megosztva~ :3 Bozsányi Bianka voltam. ^^

    VálaszTörlés
  103. Megosztva!!! :3 *-*

    Magas Krisztina Angyalka

    VálaszTörlés
  104. osztva és lájkolva :))
    Veress Ildikó

    VálaszTörlés
  105. Minden kéész ! :]
    /Tina Nao Kolozsi/

    VálaszTörlés
  106. Kész.:)
    -Kalafusz Anita-

    VálaszTörlés
  107. osztva :)
    (Szarka Kovács Orsi)

    VálaszTörlés
  108. Megosztottam ^^
    Nagyon szép mind2 ékszer, nagyon ügyik vagytok *-* és köszi a éehetőséget a játékra.

    Linszky Boglárka

    VálaszTörlés
  109. Megosztva! :)
    Soós Evelin

    VálaszTörlés
  110. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  111. megosztvaaa!:) Kamrás Krisztina KikOo

    VálaszTörlés
  112. Megosztva! :D

    Turay Barbara

    VálaszTörlés
  113. Mindkettő nagyon szép ^^ Megosztva :)
    Bíró Imola

    VálaszTörlés
  114. Lájkolva, megosztva. Kalocsai Petra

    VálaszTörlés
  115. Sziasztok!
    Kész és osztva.
    Szép estét!
    Sok szerencsét Mindenkinek!
    Üdv:
    Gyugel Adrienn

    VálaszTörlés
  116. Megosztva :3

    Saliga Annamária

    VálaszTörlés
  117. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  118. osztva
    Weiner Brigitta :)

    VálaszTörlés
  119. megosztva.
    Balla Bettina

    VálaszTörlés
  120. osztva :)
    Izsó Tünde

    VálaszTörlés
  121. osztva :)
    /Lipcsei Wanda/

    VálaszTörlés
  122. Kész! :)
    Mészáros Zsuzsanna

    VálaszTörlés
  123. osztottam (: (Tóth Timi)

    VálaszTörlés
  124. osztva ^^
    Handler Nikoletta Andrea

    VálaszTörlés
  125. osztottam :)
    Dobkowski Letícia

    VálaszTörlés
  126. megosztva :)
    Zsigri Irén

    VálaszTörlés
  127. megosztottam!
    Izsó Tibor

    VálaszTörlés
  128. Megosztva!
    Dékány Dorina Dalma

    VálaszTörlés
  129. Megosztva!
    Kasza Petra

    VálaszTörlés
  130. Megosztva!! =^.^=
    Kiss Fruzsina

    VálaszTörlés
  131. megosztva :)

    Kiss Anett voltam :D

    VálaszTörlés
  132. shared :)
    Anna David (facebookon) amúgy Dávid Anna :DD

    VálaszTörlés
  133. kész :)) (Viky Rfai)

    ♥♥

    VálaszTörlés
  134. Lipták Brigitta :) megosztva :)
    Facebookon: Brigi Lipták

    VálaszTörlés
  135. Megosztva. :)
    Herczog Roxána

    VálaszTörlés
  136. Megosztva : Szentes Bianka

    VálaszTörlés
  137. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  138. megosztva és likeolva. Nana Serák

    VálaszTörlés
  139. Jelentkezem a játékra

    VálaszTörlés
  140. Azt hiszem eleget tettem a játék feltételeinek. Akkor most várom a csodát :))

    VálaszTörlés
  141. Játék megosztva. :)
    Scheibenhoffer Nikolett

    VálaszTörlés
  142. Nagyon édes mindkettő *-* Megosztva fb-on Andrea Bíró néven^^

    VálaszTörlés
  143. Bambii! óhhhdeszééép :)

    Kőműves Krisztina

    VálaszTörlés
  144. megosztva :)
    /Rózsa Stella/

    VálaszTörlés
  145. megosztva ^.^
    (Patakfalvi Nóra)

    VálaszTörlés
  146. megosztva*.*
    Tóth Godó Anita

    VálaszTörlés
  147. osztottam :)
    Reizinger Kitti

    VálaszTörlés
  148. megosztva mind a két helyen. (
    Jéga-Szabó Gabriella
    Fb: Gabii Jéga-Szabóó ( 2 profom van. )

    VálaszTörlés
  149. juhú, megosztottam:)) Nagyon szépek az ékszerek!
    Báder Noémi

    VálaszTörlés
  150. megosztva :) (Reszler Evelin)

    VálaszTörlés
  151. kész :)

    Nagy-Varga Fanni Bianka

    VálaszTörlés
  152. Megosztottam! :)
    Takács Ágnes

    VálaszTörlés